Sju sanningar om mig

Hade lite tråkigt så kom jag på att jag tycker att det är kul o läsa sånt här om andra så tänkte göra det själv.
Så här kommer det sju sanningar om mig:

*Jag är fruktansvärt mörkrädd
*Jag har typ en del tvångstankar eller något, t.ex. att jag måste ringa på dörrklockan två gånger innan någon öppnar.
*Jag ÄLSKAR att sjunga
* Jag öppnar mig lätt för folk om de visar tillit och öppnar sig för mig
* Jag har väligt lätt för att gråta till filmer och musik
* Jag hatar egentligen att ha på mig jeans, är en klänningsmänniska
* Jag älskar att drömma mig bort till en annan värld

Kommentarer
Postat av: Anni

Sv: Ja, filmklippet var inte vackert inte :S Detsamma du, ni var jätte bra :))<3

2009-05-13 @ 17:17:36
URL: http://annilsson.blogg.se/
Postat av: NADA COSIC

Klickade in mig på din blogg!

Dessa punkter stämmer på mig med, 5/7 hehe:

Jag har typ en del tvångstankar eller något, t.ex. att jag måste ringa på dörrklockan två gånger innan någon öppnar.

Jag ÄLSKAR att sjunga

Jag öppnar mig lätt för folk om de visar tillit och öppnar sig för mig

Jag har väligt lätt för att gråta till filmer och musik

Jag hatar egentligen att ha på mig jeans, är en klänningsmänniska

Jag älskar att drömma mig bort till en annan värld

2009-05-13 @ 18:48:06
URL: http://ladynada.blogg.se/
Postat av: Nada Cosic

haha.. ge inte upp.. den finns där.. jag lovar! =D

2009-05-13 @ 20:29:55
URL: http://ladynada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0