090531 - Mors dag (y)

Tjohoosan=)

Igår var jag o Astrid då o köpte godis vid Margits med tyvärr var minigolfen stängd så vi tog en tur ner till stranden istället och satt där en stund. Trevligttrevligt. Jag såg iaf när solen gick ner och det var fint. Därefter åkte vi hem till Astrid och pratade en liten stund innan det var dags för mig att dra mig hemåt.


Precis när solen gått ner

Astrid on the beach

Jag på stranden

Jag och Astrid

Astrid leker på stenarna =)

Idag är det så Morsdag, så grattis mamma. Som vanligt blir det att vi äter hos mormor=) Därefter ska vi kolla på Emma, som ska på studentbal i eftermiddag. Det ska bli roligt.

Och förvånadsvärt nog ska jag plugga nu ;P

Kommentarer
Postat av: Anni

Sv: hahaha, såg det, däremot såg han jäkligt gammal ut på bilden :O<33

2009-05-31 @ 17:46:12
URL: http://annilsson.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! allt bra? :)



glöm inte c-walk tävlingen på min blogg den 8:e juni! :) Videos från de tävlande kommer att publiceras! (aa)

2009-06-05 @ 01:15:31
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0