090528 - Sjuk

Hejjsanhoppsan!

Lovar att skriva lite om Italien i nästa inlägg, har inte tid nu bara ;P Måste plugga, surprise!

Idag är jag hemma från skolan då, har ont i huvudet, men det är bättre än vad det var igår. Fast det blir ju inte så mke vila ändå, ska göra klart min religion idag, den måste vara inne senast imorron. Jag ska även göra lite mer på min scrapbooking, och jag måste verkligen ta fler bilder på en Andrea, Malin och Madde, gaah, hur ska jag hinna det? Och om jag hinner ska jag göra lite på min svenska med, men det är dessa två uppgifterna jag prioriterar i första hand, novellen går typ snabbt att skriva så det gör jag annars klart imorron.(y)
Nejj, nu ska jag sätta igång med religionen har mycket kvar att göra bara för klantiga jag skulle glömma lappen om vad som skulle vara med i bilen på flygplatens, good work annah;P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0