090527 - Hemma i Sverige=)

Hallååå bloggen=)

Igår kom jag hem från Italia<3 Det var helt underbart, fell in love with Rome =)<3<3
Får skriva mer om det i nästa inlägg, har inte tid att skriva så mke nu ska plugga lite och sen gå ut en runda med Astrideh hun. Kände bara för att skriva lite här, var ett tag sen ju.

Sitter här nu och försöker hitta på en egen religion, går faktiskt  helt okej(y)
Annars idag har jag varit helt död, har haft sån huvudvärk hela dagen att jag tror jag dör och fick inte åka hem från skolan för att det var sista chansen för att göra nationella i kemin och den skulle jag visst stanna kvar och göra efter skoltid. Låter väl super när man mår dåligt o allt? Ibland blir jag så arg...har ingen energi i hjärnan, men måste få ihop skolarbetrna nu med tanke på att betygen sätts på tisdag=S
Så får fortsätta med religionen nu=(

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0