090517 - Dansuppvisning (y)

Förlåt för dålig uppdatering. Har inte haft någon tid denna helgen till att blogga alls :S

Igår var jag inne i stan med mamma och införskaffade nya bikinis och shorts till Italien(= åker imorgon=D=D
Tack så mycket mamma(=
På kvällen åkte jag hem till min kusin som fyllde år tidigare i veckan och firade honom. GrattisGrattis.
Åkte sedan hem och kollade på Eurovision och helt ärligt tycker jag verkligen inte att Norges bidgrag var bra, han sjöng falskt enligt min mening.

Idag då var det dansuppvisning vilket var superkul(y) Hade tre föreställningar och tyckte att alla gick bra. Skulle lätt kunnat göra fler föreställningar. Hela dagen har jag varit och dansat då, så det har varit en händelserik dag men samtidigt händelselös, om ni fattar vad jag menar, haha.

Lägger in lite bilder från dagen med ;)



Catherine, Frida, Jag, Caroline, Matilda, Malin, Andrea, Alice


Jag och Andrea<3


Typ i början av vårt dansnummer (y)





Ahh, vill dans mer ;P<3

Nu kommer jag inte uppdater mer på typ lite mer än en vecka, för imorgon åker jag till Italien, så...
Hoppas ni får det bra här hemma i Sverige, så ses vi igen någon gång nästa vecka.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0