090514 - Har tråkigt

Hejsanhoppsan(=

Har så grymt tråkigt idag, men förhoppningsvis blir det väl nu när Andrea ska komma hit och öva på dansen till på söndag. 
 
Idag har det varit väldigt segt och tråkigt i skolan och blev ännu jobbigare då jag typ inte har haft någon rast alls. Kom till skolan och skulle då haft matte men det visade sig att vi skulle titta på de små när de gjorde playback och sen direkt när vi kom tillbaka till skolan hade jag hemkunskap, vilket för övrigt var roligt bakade rabarberpaj, vi gick över tiden där och fick därför enbart 10 minuters lunch, hann slänga i mig en matte för sen skulle jag och Astrid göra muntligt nationelltprov i engelska. Sista chansen för oss att göra det, imorgon åker hon till Stockholm och på måndag åker jag på semester så det fick bli idag. Direkt efter provet fick jag rusa till NO och sen typ fem minuters rast innan det var dags för spanska där jag skulle ha redovisning idag, och de två jag skulle redovisa med var inte där så ja, när lektionen var slut fick jag redovisa själv för läraren för att det var även där min sista chans att redovisa. Sen direkt till svenskan som väl blev dagens höjdpunkt, fick veta att jag fick MVG på mitt författarporträtt och att jag troligtvis kommer höja hela mitt betyg om jag gör min novell och bokrecensioner bra Är superduper glad över det. Det var mitt mål detta året att höja mig i svenskan så tjoohoo=D=D Fan nu kom jag på att jag skulle recenserat en bok i engelskan tills imorgon och den boken ligger i skåpte=S Bra jobbat Annah, bra jobbat!

Aja, nu ska jag väl gå o byta om.

Puss på er (=

Slänger in några bilder med ;P Fast de är inte så jätte nya, men endå;P 
Astrid, Anni, Malin, Annah - Älskar denna bilden (=


Andrea på stranden;P (Vill ha Sooommaaar<3)


Fötter ;P haha , Har någon konstig mani för fötter lr nge ;P Hette det mani Astrid?




Kommentarer
Postat av: Astrid

Haha, ja de gjorde de x] <3

2009-05-14 @ 23:30:35
URL: http://kortsluten.blogg.se/
Postat av: Astrid

haha, jo de va de som va ironiskt eftersom att jag inte tror att du skulle ha så mkt emot om han gjorde de ;)

2009-05-14 @ 23:31:17
URL: http://kortsluten.blogg.se/
Postat av: Anni

2009-05-17 @ 22:21:39
URL: http://a
Postat av: Anni

sv: Nejdå, den var fin :)) Nej, jag fick tyvärr inte det :( Plus att det var då vi satt i trappen :P haha, ha det så bra nu i italyyy, sola åt mig :D<33

2009-05-17 @ 22:22:52
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0