090513

Hallåå(=

Då har man hamnat här framför datorn igen då sitter och har ett enormt viktigt samtal med Madde, som vanligt haha. Vi två är otroligt normala(y)

Annars idag hade vi redovisning i skolan om energi. Min grupp hade solenergi och det gick bra, tror jag i alla fall. Skolan tråkig som vanligt annars.
Kom hem hamnade framför datorn, hittade något ätbart tillslut och försökte sen att skriva på min novell men hade ingen fantasi, skrev bokrecension och snackade normalt med Maddew och snackade kärleksproblem med Annie. Kärlek är då inte lätt=/ Lyd mitt råd och bli inte kära.
När syster kom hem så kollade vi klart på Harry Potter och den flammande bägaren som vi började på igår och nu ska jag plugga på spanska eftersom jag har redovisning imorgon, ska prata om DH(Y)



En del av min och Maddes oherör viktiga och vettiga samtal ;P Höhö hoppas ni ser någotx)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0