090513 - Maaaat

Hallowsan(=

Snacka om att jag är grymt hungrig, blev bara knäckebröd för mig i skolan idag då. O det händer ju inte alls ofta då eller ?;P Men idag känner jag mig extra hungrig och så kommer man hem och hittar... ja inget ätbart. Jo, visst hittar jag ätbar mat men inget som lockar. Tänkte att jag kunde varit supernyttig och äta pizza, men den hittar jag inte i frysen. Tänkte ta nudlar, men fanns ingen med kycklingsmak och då är det inte gott. Mackor är jag grymt trött på och om jag typ kokar pasta eller något nu, så kommer mamma/pappa tycka att jag var onödig som åt "så mycket" när jag ska äta mat igen om någon timma. Gosh, vad jag hatar matproblem. Är sjukligt hungrig, magen kurrar superdupermycket och jag hittar inget att äta. Hjälp!
Får väl gå och kolla i kylskåpet ännu en gång och se om det kommit dit något gott ;P Haha

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0