090512

Hallåå =)

Är sjukt trött idag igen. Bör plugga eftersom vi ska ha redovisning i skolan i morgon, men är för trött för tillfället. Tar tag i det när syster kommer hem så att man har någon att öva på(y) Det är alltid bra det.

Annars har det inte hänt så mycket idag, hade nationelltprov i kemi imorse vilket gick åt helvete, jag är verkligen helt kass på kemi. Usch är bara glad att det är över.
Och i eftermiddags skulle hela skolan springa/gå fort. Jag och Astrid valde att powerwalka en bra bit, hon får inte springa på asfalt för något med hennes ben eller något. Så vi kunde inte springa för det var asfalt hela tiden och när d var en bit skog så gick folket framför en så seeegt. Aja men motion fick vi i alla fall, vi gick ju 5,4 km tror jag att det var =)
Så nu är man hemma då och tar det lite lugnt och nu kom sis hem så nu blir det plugg=)

Ha det super,
Puss



Ge mig sommar (=<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0