090511 - En månad kvar

Förlåt för "dålig" uppdatering hade varken tid eller tillgång till datorn igår.

Var hos min kusin igår som hade konfirmerats. Grattis, eller vad man nu säger. Så befann mig där i några timmar och åt god mat och tårta=) Åkte sedan hem och bytte om för att sedan ta en promenad med Astrideh <3 Vi gick i skogen i nästan 3 timmar eller något. Haha, vi gick upp till typ nordens största sanddyn(Y) Trevligt trevligt. Och när vi satt där upp kom vi på att det är en månad exakt idag tills vi går ut i nian och att vi inte kommer gå i samma klass mer så då blev vi lite sentimentala oså=P Haha, jag o Astrid, vi är knäppa vi.
Kom sedan hem och satte mig vid tv och kollade på Söndagsparty med Filip och Fredrik. Han där från Scrubs var lite små rolig. Hehe

Näjj nu ska jag fika, uppdaterar mer senare

Puss


Kommentarer
Postat av: Astrid

Hah, jaa men vaddå ^^ <3

2009-05-12 @ 19:01:41
URL: http://kortsluten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0