090509 - Trött

Nu är jag hemma igen från loppisen och jag så trött. Gick upp halv sju imorse och har suttit ner max 10 minuter idag. Mina ben är helt döda + att jag spinnade igår så har träningsvärk i ben o rumpa. haha
Loppisen gick inte så jättebra, var inte så mke folk där och de tog typ inträder på 40 :-. Fick iaf sålt lite smycken och sandaler(Y). Och nu ska jag sova eller ngt i den stilen tills Anni ringer mig om typ en timma eller något. Ska hitta på något med henne ikväll, trevligt. Har alltid lika kul med den knasbollen<3 Hur ska jag klara mig utan henne på gymnasiet? Kommer inte funka ju=P
Annars idag har jag införskaffat mig ett par nya skor som jag bara älskar=)

Ha en finfin dag!






 

Älskar dig på avstånd  <3




Kommentarer
Postat av: Anni

Kul kväll igår, tacktack :)D Hur ska jag klara mig utan dej då? :O:O:)<3

2009-05-10 @ 10:44:40
URL: http://annilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hamnade här, på din blogg, lämnar ett spår innan jag går vidare...

Önskar dig en fortsatt trevlig dag!



Passar också samtidigt på att önska dig välkommen till mig:

http://www.metrobloggen.se/offer

Bloggen är mitt klotterplank, den enda fungerande terapin för att ta mig tillbaka till ett ljust liv efter att blivit offer för en våldtäktsman.

En blogg om händer som adrig slutar kännas, tårar som aldrig slutar rinna och minnen som alltid finns kvar. Tiden läker inte alla sår!



Finns intresset går det att, via bloglovin, prenumerera på min blogg - vilket verkligen uppskattas!

2009-05-11 @ 15:16:03
URL: http://www.metrobloggen.se/offer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0