090508

Hallow(=

I skolan har vi nu miljövecka, vilket verkligen är ganska tråkigt. Jobbar med energi och har hamnat i en helt okej grupp(Y) Vi har solenergi, mem fattar typ noll om det, men tills på måndag ska jag ha bankat in i mitt huvud att det är jätte intressant och jätte kul så att jag kanske kan ehm, lära mig något kanske. Ska jobba med det i tre dagar till nu,

Annars idag ska jag och Andrea träna core och spinning, haha vi kommer vara helt slutkörda när vi kommer hem, kommer nog inte orka röra mig. Men det ska iaf bli kul.
Och denna gången ska jag gå på ett riktigt core pass. Hoppas verkligen inte att det blir som det passet jag o Anni var på i höstas. Det var helt sjukt, inge jobbigt alls.
Sen händer inget mer speciellt, ska typ till stan o hitta något jag ska ha på mig på kusins konfirmation. Vet typ vad jag ska köpa, ni vet den klänningen som är på reklamen för Gina? Älskar den<3

Och fick precis svar på min huvudvärk, det åskar nu. Bajjjsa=(


När jag hör din lugna röst, smälter jag bort
När du ler det där underbara leendet, pirrar det i hela mig
När du råkar röra vid mig med din fina kropp, känns det som att jag ska spricka av lycka
När du ser på mig med dina vackra ögon, hoppas jag för en stund
Innan verkligheten hinner ikapp

Kommentarer
Postat av: Anni

Sv: haha, ja, du kör med ditt regnbågsfärgade, och jag med mitt blå/rosa/vita m.m.m.m..m, hahahha, vi kommer ha dem snyggaste armbanden i skolan ;D<3

2009-05-08 @ 15:33:53
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0