090508 - Hemma

Nu är jag hemma igen och jag känner mig helt slut körd.
Gud, alltså, kom hem för en stund sedan från ett dubbelpass träning. Först körde jag och Dea 40 min core och direkt där på 55 min spinning. Jag är såå trött nu. Hej träningsvärk imorgon! Eller något sådant. Men det var faktsik riktigt kul, ingen besvikelse denna gången. Så sitter här nu, har precis duschat och satt på mig en stor pösig tröja, men är fortfarande varm. Jobbigt=P

Innan träningen var jag inne i stan med moder min. Skulle leta efter något att ha på mig på kusins konfirmation som sagt och hittade faktiskt det(A). Köpte en hög svart kjol, en svart body, en korallrosa/röd(?) body och tights. O imorgon ska jag in o köpa min älskade skor som jag har velat ha jättelänge och kanske en rosa hög kjol också, får se. Beror helt enkelt på om jag hinner, ska upp vid typ 6 imorgon då jag ska befinna mig på typ en loppmarknad klockan åtta.Ska hjälpa Andreas mamma att sälja saker från deras gamla affär, så där ska jag vara fram till två. Usch, hur ska jag orka detta?

Nu ska jag gå och göra pizza och sen ska jag krypa ner i min säng med en bra film hade jag tänkt, mysigt.
Hoppas ni får en bra fredagkväll(=

Kläderna jag köpte (Y)

Kommentarer
Postat av: Anni

Vad snygga saker :)

2009-05-08 @ 20:25:49
URL: http://annilsson.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Fina kläder

2009-05-09 @ 20:20:54
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0