090506 - Filmer

Hejsanhoppsan=)

Nu är Top model slut och jag är tillbaka framför datorn för att börja skriva på mitt arbet om Anorexia och Bulimi. Det är verkligen två hemska sjukdomar, mår själv dåligt av bara tanken på det.

Syster kom precis hem och hon hade med sig två filmer hem till mig som jag bad henne köpa: Pirates of the Caribbean, vid världens ände och Harry Potter och den flammande bägaren. Jag har blivit helt nördig när det kommer till dem filmerna. Älskar verkligen Johnny Depp, han är en så grymt bra skådespelare att det inte finns. Skulle egentligen hyrt den filmen, men den är aldrig inne, så jag köpte den istället. Och Harry Potter, jag har typ kommit in i värsta Harry Potter perioden, jag är helt fast i filmerna. Visst har jag gillat dem innan och så, men nu är jag typ nörd. Började att sis ville se Harry Potter filmerna innan den sjätte kommer på bio, så jag tänkte att jag kunde joina henne. Så blev jag fast, började även läsa böckerna och har redan läst ettan och tvåan på ca en vecka. Är jag inte helt otrolig? Haha. Vet inte vad som har hänt mig, men som sagt jag har blivit nörd =P Så ikväll blir det nog att jag lägger mig och tittar på Pirates of the Caribbean, måste ju vänta på sis med den andra.
Maliin, Robert Pattinson är ju med i filmen, haha.

Nu ska jag fortsätta med skolarbetet och må allmänt piss över att läsa om dessa sjuka sjukdomar.

Kommentarer
Postat av: MAlin

JAg vet:P, han är så sjuukt sööt:)

2009-05-07 @ 20:35:47
URL: http://malinelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0