090505 - Plugg

Helosan=P

Idag hade vi nationelltprov i matte, vilket faktiskt gick bättre än väntat(Y)
Förutom det så har dagen varit ganska lugn idag, men nu känns det som att jag har jätte mycket i skolan att göra som jag bara vill bli av med.
Så har planerat veckan nu som bara kommer att bestå utav plugg.
Idag ska jag då göra klart min parafras i bilden och göra klart bildanalysen till den, spanska, inlämning imorgon och svenska, ska ha muntlig redovisning om Jane Austen imorgon(Y)
Imorgon ska jag göra klar mina två arbeten i hemkunskapen, det ena om hinduismens matkultur och det andra om anorexi.
På torsags ska jag göra klart mina två bokrecensioner och till helgen ska jag ha läst ut min engelska bokrecension så att jag kan lämna in den på tisdag.
Rolig vecka eller hur? Särsklit denna dagen som jag känner att jag kommer stressa mig igenom. Toppen ju.

Ha d så bra (=

Kommentarer
Postat av: Anni

Usch, pluggplugg, ska också sitta nedgrävd i böckerna idag. Men snart är det över =D=D<3

2009-05-05 @ 16:51:27
URL: http://annilsson.blogg.se/
Postat av: Anni

Sv: nej, precis som du svarade gör man :) Går tyvärr inte att svara sådär "direkt" utan man måste gå in i den andras blogg liksom.... :/ lite dumt tycker jag.. :P Hmm, jo kan kanske ha några, vet faktiskt inte, kan se efter :)<3

2009-05-05 @ 17:39:33
URL: http://annilsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Haaha, jag är redan klar med allt det :<3

2009-05-05 @ 21:30:50
URL: http://malinelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0