090504

Helloww(=

Idag har det varit en typ vanlig skoldag, förutom att vi har varit extra flum idag och typ inte gjort annat än att skratta.
Fråga mig inte vad vi skrattade åt, det blir ju liksom så att om man börjar skratta åt något så skrattar man åt allt annat också=P höhö. Idag hade vi fått vår vikarie för vår lärare som blev mamma i lördags, grattis(=

Nu är jag hemma igen med Astrideh<3=) Ska plugga matte inför det nationellaprovet imorron. Orkar verkligen inte matte, är det tråkigaste som finns. Sen ska jag även göra klart min argumenterande text om gener i NO, inte heller det roligaste precis=P Men dagens höjdpunkt blir ju att jag och Astrid ska baka kladdkaka =) Haha, yummi=D Vi ska äta oss tjocka =P höhö, just kidding x)

Näjj, nu ska vi baka/fika lr något i den stilen.
Hoppas ni får en roliig dag!(=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0