090503

Har riktigt tråkigt för tillfället, sitter här och gör författarporträtt. Riktigt tråååkigt. Men som tur är, är jag snart klar med det(=
INte får jag ta det lugnt resten av dagen för det inte, sen måste jag skriva klart en spanska uppsats och jah vad va nu det andra? Öhh, juste skriva klart en recension till svenskan. Hur ska jag överleva denna dagen. Är så himla skoltrött nu så det inte finns, mår illa av bara tanken på skolan=/ Som tur är, är det ju snart sommarlov(=
Så idag blir det bara plugg för min del, hade ju kunnat sola idag med om inte vädret hade svikit mig. Hade tänkt fixa brännan, men näjj.

Nu ska jag återgå till svenskan.

Hoppas ni får en mer händelserik och roligare dag än jag ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0