090629 - La playa=)

Hejsanhoppsan=)

Idag har det varit lika varmt som alla andra dagar. Därför tillbringade jag dagen på stranden med Annie=) Hon kom hit igår kväll och sov över. Tittade på lite film oså=) Mysigt!
Så idag vaknade vi 12, vilket Annie tyckte var riktigt skönt eftersom hennes småsyskon i vanliga fall brukar väcka henne vid nio;P hehe
Och ja, som sagt tillbringades dagen på stranden, mycket sol och lite bad. Doppade oss bara snabbt en gång för det var så satans kallt;P haha
Och nu har jag fasnat här framför datorn. Kryper nog upp i sängen sen och tittar på någon film=)


Annie på stranden=)

Annie påväg upp från stranden<3

Annie och jag i skogen=)

Kommentarer
Postat av: Anni

sv: Ja, vi var där samtidigt som sommarkrysset ;D Var riktigt mysigt! :) Ingen aning vad jag är allergisk mot, näsan kliar bara och ögonen kliar :S Ringer imorgon efter jobbet ;D Puss<3

2009-06-30 @ 19:04:20
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0