090628 - Bra väder=)

Solen skiner och jag dör av värmeslag!?

Måste ut och sola nu, men har vart och plockat jordgubbar hos Andrea! Så himla goda de är!
Lite senare ska jag träffa älskade Annie som jag inte träffat eller vart med på lääänge! Ska bli superkul. Astrid kanske joinar oss om hon hinner innan stallet, annars kanske jag träffar henne innan Annie kommer!

Igår var jag ute och gick med Astrid och sen följde hon med mig hem en stund=)
Resultatet av det blev det här:

Jaa, jag hittade för ett tag sedan gamla solglasögon som jag hade när jag var mini och
eh, Astrid gillade dem?





Jag kände att för att återgå till mina solglasögon och Astrid, ja, blev ännu mer onormal? haha

Och, ja, öh...Astrid ville prova dem med, ja...

Nu ska jag sola(A)

Kommentarer
Postat av: Astrid

JAG ÄR BÄHST :D <3

2009-06-29 @ 17:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0