090626

Tjohoosan(=

Idag har varit en riktigt het dag, lyckades även att typ bränna mig lite, men ingen stor fara med det!
Har tillbringat dagen ute solen och läst Harry Potter, som jag nu enbart har ca 100 sidor kvar i(a)

Var även inne en snabbis i stan med moder min, köpte lite frukt och grönt, då vi ska ha en så kallad diet i två veckor
Köpte även Harry Potter 6, som troligtvis kommer invigas ikväll. Ja, jag vet, jag är galen och knäpp(a)

Och nu sitter jag här och har en "viktig" konversation med Astrid på telefon, hon informerade mig nyligen om att hon är knäpp och jag kan inte säga emot henne=)
Ska ut och gå med den knäppgöken snart så vi höres

xoxo

Kommentarer
Postat av: Astrid

(A)

2009-06-27 @ 17:10:24
URL: http://kortsluten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0