090625

Helosan=)

Igår hade jag en mycket trevlig kväll med min syster<3 Åkte in till stan så att jag var där vid åtta då kära syster slutade, och vi begav oss till Harry´s! Fick plats på uteserveringen och beställde in kycklingvingar=) De är så sjukligt goda=)
Till efterrätt delade vi på chokladmousse(?) med grädde och färska(?) bär=) Det var mycket gott=)
När vi har ätit upp säger syster:
Annah, du har choklad på näsan. Eller det kanske var dina fräknar?
Visst är hon underbart snäll? Det är sånt som gör att jag älskar henne så...;P
Kom hem och så spelade vi lite kort=)
Tack för en trevlig kväll Systrami<3<3


Jag på Harry´s =)

Den väldigt smarriga efterrätten(y)

Idag har jag inte orkar göra annat än att bara ligga och läsa, har så ont i min rygg och vet inte varför! Kan typ inte röra mig=( *snyft*! Men i och för sig så stör det inte mig att läsa och särsklit inte när jag läser en spännande bok, höhö, Harry Potter fem;P Jag älskar de böckerna, helt ärligt! Har snart läst ut den och har inte köpt sexan än;P Måste läsa den oxå innan den kommer på bio ju! ;)

Nu ska jag återvända till min lilla bok=)

Puss på´t 

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack själv min kära syster! Det var mycket trevligt och mysigt och roligt och allt annat positivt :) Och för den delen så älskar jag dina fräknar!!! :D

2009-06-29 @ 16:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0