090622

Nu är jag äntligen hemma igen!

Helt otroligt nog var det tomt på stranden när jag och Andrea kom dit! Kan ni fatta det? Trots denna värme!? Skönt var det i alla fall. Andrea var smart nog att ta med en sprayflaska så vi kunde fylla den med saltvatten och spraya på oss, så att man blir brunare;P(y)
En timme blev det på stranden och sen åkte jag till staden för att jobba. Börjar få kläm på mjukglassarna nu(y) Yey me!! Haft mycket och göra hela dagen och det har vart skojjsigt! En dag ledig och sen tillbaka;P höhö


Andrea och sen smartsmart sprayflaskan(y)

Stranden=)<3

The wonderful sun=)

Nu ska jag äta och sen får jag se vad jag hittar på för skoj, kanske slår jag Andrea en pling;)

Sommarkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0