090620 - I´m sooo tired;P

God morgon, eller nästan i alla fall;P haha
Vaknade för tre timmar sedan så det är typ morgon för mig ;P haha

Igår var en rolig och trevlig dag som firades med roliga och trevliga människor=)
Började med dans nere på ängen som moder min håller i. Alltid lika roligt. Fikade god jordgubbstårta<3
Efter dansen gick vi hem till oss och väntade på att övriga gäster skulle komma och sen skulle vi äta=)
Det var gott(y)
Lekte sen en lek med alla som heter soffan=) Roligt, roligt!
Däefter jordgubbar med glass och grädde=)(y) Alltid lika gott.
Bytte om jätte snabbt för att sen ta moppen hem till Malin där hon Anni, Tilda, Lovisa och Frida väntade på mig och Andrea=)
Åt jordgubbstårta och sen åkte Anni och Lovisa igen=/
Vi övriga spelade med andra ord och det var kuligt=)
Gillar Andreas beskrivning av Irland - Det rimmar på Island;P
Och Fridas - Det finns på Liseberg, asså tänk på typ Lisebergskaninen också bara poff så blir det hög av helium!
Haha det var hennes beskrivning av ballong;P haha
Tack för en rolig dag och kväll alla som firade den tillsammans med mig=)


Andrea nere på ängen=)

Malin och Anni=)

Tilda och Lovisa=)

Tilda och Frida=)

Malin med sin lilla kissekatt=)

Jaag;P

Frida, Malin och Tilda=)

Tilda och öh...en lax?

Det började ösregna när vi var ute och gick med Molle;) (en hund Malin passar)

Jag och Andrea =)

Den här bilden på lilla Alice får avsluta detta inlägg=)

Ha de bra=)

Kommentarer
Postat av: Astrid

Frida i ett nötskal ^^

2009-06-20 @ 21:46:37
URL: http://kortsluten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0