090619 - I´m just a little bit, caught in the middle

Okej, nu fick jag tråkigt och så tänkte jag att kunde göra ett test jag hittade på Annis blogg=)

Har du pojkvän? Näjj=/
Vilken hårfärg har du? Brunt med naturliga slingor i ;p
Mjukisbyxor eller Jeans? Mjukisbyxor
Bada eller Sola? Jag tror jag måste säga bada
Har du fräknar? Oja
Är du kittlig? Kan jag inte påstå
Vad har du för mobiltelefon? Någon Samsung med touch
Har den kamera? Javisst
Min käraste ägodel: Min familj
Stjärntecken: Lejon
Färg på mina ögon:  Blåa
Jag spelar: musik;P
Person jag beundrar: Hmm, svårt, mamma?
Udda förmåga/egenskap: Har säkert många, men kommer inte på någon nu
Om jag vore ett djur skulle jag vara: Utan tvekan, katt
Vad lyssnar du på just nu? datorns surrande
När badade du i en pool senast? I tisdags
Har du varit med i någon skolpjäs? Japp
Vilken musikstil tycker du mest illa om? Typ hårdrock
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nej aldrig! Är höjdrädd
Chips eller popcorn? Popcorn
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nix
Klarar du att tanka själv? Har aldrig provat
Vad var det senaste du handlade? Tre linnen och en t-shirt
Nämn en sång du kan texten utantill på:  Ojj, det är många det men t.ex. The voice within
Vad skulle du göra om du var miljonär? Skänka till välgörenhet och leva loppan ;)
Fyra dåliga vanor! Äter för mycket onyttigt, tempramentsfull, har för stora press/krav på mig själv och somnar försent och vaknar försent ;P hehe
Vart har du bott?  Har bara bott där jag bor nu, hemma ;P
Pizza eller hamburgare? Pizza
Nämn 9 länder du varit i: Har bara vart i sju, Spanien, Grekland, Italien, Sverige, Norge, Danmark och Tyskland
Gillar du att sjunga? Älskar det
Något du absolut inte äter? Fisk
Vad är du rädd för? Det är mycket det, men t.ex. spindlar
Är du rädd för blod? Nej
Vad är ditt drömyrke? De skulle du bra gärna vilja veta va? Haha, nej men det finns många drömyrken för mig;)

Nu ska jag gå för nu kom gästerna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0