090614 - En sak jag verkligen kommer sakna

Vad jag absolut inte kommer att sakna med Getingeskolan är mycket:

Jag kommer inte sakna majoriteten av de dåliga lärarna
Jag kommer inte sakna alla läxor och stressen de fört med
Jag kommer inte sakna den dåliga skolmaten
Jag kommer inte sakna våra mentorssamlingar
Jag kommer inte sakna vårt tråkiga stora klassrum
Jag kommer inte sakna de färglösa korridoren
Jag kommer inte sakna vår stora tråkiga skolgård
Jag kommer inte sakna våra lektioner i svenska
Jag kommer inte sakna idrottslektionerna med allt för mycket bollspel
Jag kommer inte sakna alla bråk som har varit i klassen

Men en sak som jag kommer sakna jättemycket är mina underbara vänner!
Hur ska jag överleva utan er??

Liter bilder från sista kvällen tillsammans med tjejerna=)


Tilda på bussen till Liseberg

Jag och Anni=)

Malin och Astrideh

Astrid vid första åket: SLÄNGGUNGORNA;p

Fika paus x)

Anni och Johanna i Kållorado?

Finfina låååånga ben vi har ;)

Tilda, Anni och Malin blev lite blöta...

...och Anni gjorde ett desperat försök till att bli torr;P

Malin vann =)

Sista måltiden med Malin, Johanna, Astrid, Tilda, Martine och Anni=(

Johanna och Malin i sista åket =)

Och så här fina och torra är man efter en dag på Liseberg ;P (ursäkta bilden Anni)

Kommer sakna er=(

Kan ju säga grattis till bland annat Emma som tog studenten i fredags=) Grattis, grattis, grattis=)=)=)

Blir inget inlägg nu på några dagar eftersom jag åker till Tyskland imorron.
Hörs på midsommar igen =)

Puss


Kommentarer
Postat av: Anni

åh hur ska man klara sig utan alla egentligen.. Buuhhuuu! men men! hehe, jajamensan, lite hittade vi allt på öb ;P

2009-06-14 @ 22:43:49
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0