090612 - Nu har tio år...

Nu har tio år i grundskolan nått sitt slut och allt är så himla sorgligt. Vaknade idag och fattade att jag inte ska tillbaka till klassen, att det är slut och började gråta. Insåg inte riktigt igår att allt är över.
När jag började nian i höstas sa jag att jag längtade så jävla mycket tills vi skulle sluta att jag var så trött på vår klass, men nu är jag ledsen och vill inte alls sluta!!
Fyra år tillsammans med en klass sätter sina spår så självklart kommer jag sakna typ alla!

Igår var det skolavslutningen då och det gick prima, tänkte bara att det var så fel att sitta nere i gympasalen och kolla upp på alla på läktaren.
Nej, det var roligt. Sen hade vi avslutningsmiddag i matsalen, det var väl trevligt. Trodde bara att det skulle hända mer saker, men aja. Därefter bar det av till Liseberg=)

Jag hade så kul med tjejerna på Liseberg igår, så tack tjejer för en rolig dag!
Kom fram till att jag nog inte gillar Liseberg så mycket, åkte typ ingenting;P
Det hemskaste på hela dagen var ju när dem tvingade mig att åka Balder, har inte åkt den tidigare. Hyperventilerade och grät som fan innan och dem höll fast mig och sa att jag inte fick gå! Usch, det var hemskt tjejer. Kommer aldrig förlåta er för det =) Efter balder fick de inte kontakt med mig på typ 10-20 min, var i chock eller något.

Kommer lite bilder här nedan från gårdagen!


Haha, jag innan jag åkte till skolan ;P

I klassrummet innan vi gick till gympasalen.
Madde, Tilda, Madde, Frida

Jag och John ;P Ja, jag vet att jag blundar ;P

Klassen

Vi väntar på att få rosor=)

Jag får min ros =)=)

Klassen igen

Madde, Astid, Jag, Anni, Malin och Tilda=) Kommer sakna er tjejer<3

Madde, Astrid och jag<3

Anni och Jag<3

Jag och Annie<3

Jag och Astrid<3

Jag, Anni, Johanna, Malin, Mia, Frida, Martine, Tilda och Madde=)

Anni, Tilda, Madde och Astrid utanför matan

Madde, Jag och Astrid<3

Madde och Astrid var lite ledsna =(;P

Anni och Mattias under middagen

John, Jakob, Tilda, Viktor och Alex i matan

Martine sjöng=)

Våra lärare hade lite underhållning med oss;P

Astrid, Tilda, Anni, Malin och Jag innan Liseberg. Lite roligt vi alla hade randiga tröjor på oss ;P

Den här bilen på Johanna och Anni får avsluta detta inlägg=)

Kommer bilder från Liseberg i nästa inlägg=)

Kram


Kommentarer
Postat av: Anni

JAG VIIILL INTE SLUUUTTA

2009-06-12 @ 12:51:14
URL: http://annilsson.blogg.se/
Postat av: Anni

sv: jeees. Ja, allt är jätte sorgligt :( BUHU!

2009-06-13 @ 18:31:14
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0