090610 - Nu har sista dagen...

Nu har sista dagen äntligen gått till enda! Gud, vad skönt det känns=) Äntligen får jag slippa den skolan=) Jaaaaaaa!!!!!!!

Blev inget mer inlägg igår eftersom vårt internet gillar att jävlas med mig och lägger av hela tiden när jag sätter mig här=/ Precis efter jag lagt in inlägget la internetet av, suck.

Aja, igår var jag i alla fall i skolan fram till lunch så att jag kunde vara med när vi lärde oss hjärt- och lungräddning. Nyttig kunskap;)
Däefter bar det in till stan för min del. Jobbade hela eftermiddagen, kul kul, men väldigt ont i fötterna och benen hade jag på kvällen. Ni anar inte hur sjukligt jobbigt det är att stå 6 timmar i sträck.
Haha, sen låg jag död här hemma i soffan och kunde inte gå;P

Idag var det sista dagen, lugn dag. Första timmen skulle vi kolla på "Lustifikationer" som lärarna valde att kalla det. Två elever från varje klass skulle spela trespel, alltså fotboll, innebandy och basket. Så lustigt var det!
Sen städade vi och kollade på film. Nu innan vi slutade bjöd Lena oss på jordgubbar och glass=) Yummi(a)
Slutade för övrigt en timma tidigare idag=)

Imorgon är det skolavslutning och det blir inget inlägg då alls, eftersom vi nior åker till Liseberg direkt efter vår avslutningsmiddag. Det ska bli riktigt skojjigt.
Fatta att jag kommer böla imorron när vi sitter där i gympasalen, usch! Hemskt nog går jag och John in sist av alla nior, jag kommer dö vafan;P Haha

Nej, nu ska jag ta ut cyklen för att åka till Hemköp med Astrid för att köpa en komisk, men hemlig, sak ;P haha

Världens gladaste Annah

Kommentarer
Postat av: ems

tänk vilka benmuskler du har efter en sommar i kiosken!

2009-06-10 @ 22:49:11
URL: http://mondaychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0