090609 - Jag kan helt ärligt säga...

Jag kan helt ärligt säga att det ska bli så j*vla skönt att gå ut nian och, förlåt, det ska bli så skönt att slippa klassen. Mina kompisar kommer jag självklart sakna, men det ska bli skönt att få börja om på något nytt till hösten där jag inte känner någon. Gud, det är en dag kvar och sen är det skolavslutning!!!!
Visst låg jag och grät i natt för att jag skulle gå ut nian, men inte dirket för att jag kommer sakna folket och så utan mer för att, det låter väl lite barnsligt, men jag vill inte vara så här stor. Jag ser inte mig själv som 16 år, jag vill vara typ 5 igen och leva i stunden och inte stressa över allt hela tiden.
Jag grät för att allt gått så fort, för att livet rinner iväg. Jag grät för att jag inte vill växa upp, vill inte bli stor. Jag grät för att jag inte vill dö, eller vill att mina nära och kära ska dö. Jag grät för att jag inte kommer hinna med allt livet har att erbjuda mig! Två dagar till, sen ska jag aldrig sätta min fot på Getingeskolan igen. Aldrig!

Kommer ett inlägg till senare förhoppningsvis

Arriverderci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0