090608 - Stranddag and other stuff ;P

Tjosan!

Idag hade jag lite sovmorgon med tanke på att vi skulle vara här i Haverdal med klassen. Trots två timmars extra sömn var jag helt väck i huvudet, när jag skulle lägga i oboy i mitt glas tar jag inte en sked, utan vad gör jag? Jo, jag använder smörkniven. Smidigt, eller hur? ;P haha

När vi då hade samlats hela klassen så blev en del lite små sura. Vi hade bestämt att vi skulle vara på en fotbollsplan, men nejj nu skulle vi plötsligt vara på stranden. På stranden blev vi iaf indelade i lag och i lagen skulle vi göra en strandskuloptur eller något och den som lärarna tyckte va bäst skulle få vinna något gott=)
Ja, mest alla andra gjorde sanslott gjorde jag, Anni, Frida, Alex och Mattias en sjöjungfru=) Haha, den blev faktiskt bra;)
Tyvärr hann inte jag vara med på prisutdelningen eftersom jag skulle iväg och klippa mig, men fick iaf höra sen att min grupp vann en stor godispåse och Anni har lite godis kvar till mig ;P haha


Så här ser man ut nu då=)

Sitter och lukta på mitt hår;P haha
Är det bara jag som tycker att håret luktar gott när man har varit hos frisören?

Senare kanske jag gör något med Astrid, vet inte än!



Hörs senare


Kommentarer
Postat av: Anni

det blev ju bra :D

2009-06-08 @ 16:56:19
URL: http://annilsson.blogg.se/
Postat av: ems

mycket stiligt!

2009-06-09 @ 13:08:13
URL: http://mondaychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0