090607

Hellow=)

Idag har det varit en lugn och skön dag. Solat lite, men solen gick i moln för en stund sedan och nu verkar det som att det ska blir regn=(
Igår var Astrid här då, vi kollade på The sisterhood of the traveling pants. Har typ blivit immun mot den filmen, har sett den så många gånger att jag inte kan gråta till den något mer;P

Annars idag händer det inte så mycket mer, ska kolla på Sofias bal tillsammans med systra mi. Och Sofia körde typ precis förbi här och fick se henne lite snabbt. Hon var verkligen jättefin=)
Lägger upp bilder när jag kommer hem igen.

Nu ska jag återvända till min bok och sen gå och göra mig iordning.

Ni får gärna kommentera mera, tittar gärna in på era bloggar om ni gör ett litet avstamp här=)

Hörs senare
xoxo

Kommentarer
Postat av: ems

Iks vägledde mig in till din blogg så jag är numera en trogen läsare :) ses ikväll vetja!

2009-06-07 @ 19:22:52
URL: http://mondaychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0