090604

Hellosan!

Idag har varit en bra dag. fick reda på resultatet på nationella matteprovet och fick VG och jag är så nöjd och det innebär typ att jag höjer mig och då kan jag säga: Hejdå alla G, Hej VG och MVG=) haha näjj jag skryter inte ;P
Sen hade hela klassen hemkunskap idag och vi gjorde en avslutningsmiddag, det var kul och sorgligt.
På menyn stod det:
Förrätt: Grekisk sallad
Varmrätt: Kycklingspett, rostade rotfrukter med grönpepparsås.
Efterrätt: Kladdkaka a la Strawberries, haha det var typ kladdkaka grädde glass och jordgubbar.
Allt mat var superduper god(y)

Vi bestämde även idag vem vi ska gå med på skolavslutningen, blev John för min del(:

Kom hem och åkte inte till staden med mamma igen, köpte tre flätade hippieband, ett rosa, ett svart och en vit(a) som jag har letat efter det!
Köpte även en bh som förhoppningsvis ska gå att ha under min klänning på avslutningen=)

Nu ska jag gå o äta jordgubbar och sen cyklar jag hem till Astrid och spelar The sims 3 som hon fick idag =) Skojjigt

Ciao!
Annah


Kommentarer
Postat av: Anni

sv: hahah eller hur!!

2009-06-05 @ 15:20:06
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0