090603 - Skolan =/

Hallååå!

Det blev inget sytt för mig eftersom så smart man är råkade jag få upp hela nålhelvetet i min armbåge när jag och Astrid skrattade. Smart Annah, det gjorde så himla ont. fyfyfy.
Efter skolan följde Astrid med mig hem för att göra lite bild, jag målade av en del av min trädgård, helt okäjj bild, men inte bäst, aja. Har även gjort scarbooking, och astrid har gjort...inget? 
Idag sätts betygen då och jag vet iaf att jag har höjt mig i tre ämnen =) Superduper glad är jag.
Fick reda på vad jag fick på min svenska novell, MVG och Magnus vill använda den som exempel för andra klasser. Är så jävla glad över det =)=) AAAAAHH!!=)=)=)
Och för en stund sedan fick jag reda på att jag behäller mitt betyg i bild. yeees =) haha

Jag och Astrid kom igår fram till att vi ska göra en musikal i sommar med endast två låtar: Norges bidrag och den där låten "Heaven is a wonderful place..." i olika versioner hade vi tänkt haha. ;P
´
Lite finfina bilder på mig och Astrid från igår

Datorn skrämde/chokerade oss haha

Så normala är vi ;P

Nu ska jag göra klart min bildanalys

Pusss
Annah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0