090602 - Skolan=(

Hallowsan!

Sitter nu i skolan och har inget bättre för mig än att blogga;P
Tråkig skoldag typ eller Astrideh och Annie var lite underhållande innan efter idrotten. Haha, de lät mysko men det är mysko ;P men inget som ni tänker på;p
Nu har vi e-val med världens tråkigaste vikarie, hon har monton röst. Jag tror jag dör på henne.
Shiit!
Nu ska jag gå till syslöjden med Nattis och brodera klart, såå kul (y) eller inte. Känner mig lite ironisk. haha
Näjj men bloggar när jag kommer hem igen.

Ha det bäst tills dess

Pusss
Annah

Kommentarer
Postat av: Anni

sv: precis, handdukarna behöver ju verkligen strykas och vikas!!!! Hhahahah<3

2009-06-02 @ 19:20:40
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0