090601 - Gosh, det är juni;P

Haha, precis när jag skulle skriva datumet kom jag på att det är första juni idag ju =) Och tio dagar kvar tills jag slutar nian(a) vadå superglad? Och sen innebär det också att jag har bloggat i en månad nu;P haha. Go me!

Här kommer lite bilder från balen

Några anlände i en bärstol, eller vad det nu heter.

Fina Emma tillsammans med sin baljdejt Markus

Emma och Markus

En tjej kom tillsammans med en uppblåst kavaljer ;P haha

Och jag hittade min framtida balklänning i denna klänningen....

...och i denna.

Tänkte bara uppdatera dagen lite först.
Skolan var typ inte rolig idag, kom till skolan fick en timme på mentorssamlingen till att plugga inför NO-provet som jag inte alls kunde eftersom jag fick papper att plugga på först i fredags, toppen. Provet gick väl inte så där jätte bra heller. Vill verkligen inte sänka mig och hoppas jag inte gör det heller, så dålig kan det väl inte ha gått? Aaah. Därefter skulle vi haft SO men har inget mer att göra där nu så vi hade e-val, nödvändigt när man inte har något mer att plugga på nu, eller hur? Denna sista veckan är så onödig att jag vill spy på den (a)
När vi sedan skulle kolla på film på svenskan smet jag och Anni ut och satte oss och solade istället, myckte roligare =)
Hade även spanska prov idag som inte gick något vidare, vet att jag egentligen hade kunnat det, men har lagt av i spanskan nu i vår eftersom jag har varit över stressas och inte prioriterat det. Dumt av mig när jag vet att jag kan och vill höja mig=/

Aja, nu ska jag sätta mig ute i solen scrapbooka lite och äta Gott och Blandat, ska bara komma på först hur jag ska skriva ut bilderna.

Hare bra,

Annah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0