090601 - At vindicta bonum vita iucundius ipsa

Tjohoosan, gick sådär med att scrappa, gjorde den på Andrea och hade tänkt att göra på syster men hittade inte bilderna som jag skulle ha på henne och moi. Så försökte jag även brodera lite, men det gick åt h*lvete, fick börja om några gånger ;P haha.
Så nu ska jag antagligen fortsätta med antingen att scrappa eller broder, måste verkligen bli klar då betyden sätts på onsdag:S Alltså har jag en dag på mig att bli klar med båda delarna, vadå stress?
Ringde hit Andrea innan för att få en singelbild på henne till scrapbookingen och här nedan kommer de väldigt extremt bra och seriösa bilderna jag fick på henne ;P


Andrea gjorde några försök till att hjula ;P haha om lyckades kan man ju diskutera ;P

Hon insisterade på att denna bild skulle komma med eftersom hennes ben såg så långt ut ;P

En någurlunda seriös bild iaf...

...men snabbt blev hon lite oseriös ;P Förlåt att jag mobbar dig Andrea, men du är så rolig (y)

Och tillsist ville hon visa sin extrema vighet ;P haha lyckat.

Hoppas ni har haft en bra dag, och jag skiter nog i att scrapa för nu vill jag sova;P haha snaaark.

Pusss,
Annah

Kommentarer
Postat av: Ida

vilket fint hår tjejen på bilden har :)

2009-06-02 @ 14:10:20
URL: http://perfektioon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0