Andrea bästavän<3

Okej, måste bara säga det, är ju inte riktigt bestämt än, men om två dagar.

Hur ska jag stå ut utan dig Andrea? Mitt liv kommer fan gå under, du gör mitt liv lite roligare. Utan dig skulle jag inte vara den jag är idag och jag vet inte vem jag kommer va utan dig.
Och Andrea, gråt inte nu, för nu ska vi ha roligt tillsammans resten av sommarn och inte tänka på detta och så får ju vi självklart hälsa på Varandra.
Andrea, vad ska jag ta mig till utan dig?
Fan, nu kommer jag börja gråta, jag vill inte tänka på det. Men 4,5 halvt år tillsammans sätter sina spår. Vi har varit med om så jävla mycket tillsammans ju, både roligt och en del tråkiga saker, men grejen att vi upplevt dem tillsammans och att vi funnits där för varandra när den andra har/haft det tufft. Och så kommer det ju alltid vara, hoppas jag ju.
Vi ska fan förverkliga våra drömmar tillsammans.
Gud, mitt liv kommer gå under=(

Vår älskade bild på våra ben;P Haha beroende ;P

Hihi, hur små är vi inte? Det är då vi spelade in den där roliga filmen som vi
inte hittar. Fan va kul vi hade =) (Observera, inget smink;P)

Och den bilden minns jag att vi tyckte var asbra ;P haha fortfarande små,
är två år sedan nu;P

Vi i höstas, vadå lite bitchigare och lite mer smink? ;P haha

Och den allra senaste bilden på oss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0