090711 - Sooova

Hellosan=)

Igår var en trevlig kväll. Var ute o åt med syster, Hanna och Matilda på Harry´s, god mat och roligt folk=) Blev dock inte så mycket prat, men det kan man ju heller inte förvänta sig när det är första gången heller. Men vi ska typ träffas en gång till när jag kommer hem från Sthlm någongång och spela minigolf eller något. Kulkul. Tack för en trevlig kväll i alla fall=)

Idag har jag inga direkta planer för dagen, ska till Annie sen och hämta mina solglasögon och tröja som jag glömde där förra veckan;P Och om jag orkar så ska jag och Andrea ta lite bilder till min design och kanske till henne=) Ska bli skojj=)

Vi hörs sen(=

Pussochkramskumbanan


Kommentarer
Postat av: Astrid

HELOSAN :'D <3

2009-07-11 @ 16:55:14
URL: http://kortsluten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0