090711 - Gamla bilder

Satt precis och kollade på lite gamla bilder här tillsammans med Andrea och fick därför lust att bjuda på några av dem ;P Så snäll är jag =)


Va pinsam jag är, så här såg jag ut dagligen för ett år sedan. Hade säkert
ännu mer smink än vad jag har på denna bilden. Fjortisvarning på mig;P


Fin spegel va?

Anni och jag. Vadå bleka som fan? Vah hemskt ju.
Emelie, Andrea och Jaag. Det var tider det. Det var vi tre alltid typ, nu är det
ju som det är med den saken.

Lite mindre bild, men men;P
Jag o Astrid i sexan ;P haha

Tilda, Jag, Malin, Frida, Astrid och Anni i våras=) Haha
'
Försök till en bra bild på Dea och mig ;P Var på Björn Gustavsson då=)

Älskar den bilden sååå mycket ;P

Maddes finfina gubbe=) Jag vet inte om det var mig eller henne hon målade av;P

Det får räcka;P Tycket bara det var allmänt kul det här ;P haha

Kommentarer
Postat av: Anni

haha, ja bleka var vi där kan man säga! Men mysigt med alla bilderna :)<33

2009-07-12 @ 00:20:21
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0