090708 - Håller på o bli sjuk=/

Hej alla överpositiva människor ;P

Håller på o bli sjuk, har inte tid o bli det nu ju, särskilt inte nu när jag ska till Stockholm med Astrid om fem dagara=)
Läängtar=)=)
Har typ knarkat Läkerol och varm choklad hela dagen;P (Kommer en sak om det sen ;P)

Igår jobbade jag då hela dagen och sen åkte jag och Andrea ner till Båstad för att titta lite på Rixfm festival. Annie skulle vi träffa där nere och det visade sig att hon var med Malin oxå. Det var skojjigt=) Sen satt jag och Dea och Annie vid vattnet, åt glass och pratade. Skojj det med =) Tack för en rolig kväll=)<3


På tåget =)

Kim, tror jag han heter?;P


Velvet var där=)

Måns, visst är han snygg =)(a)

Måns igen =)=)

Arash

EMD

Malin och Annie=)<3

Andrea (ville inte vara med på bild) och Annie=)<3

Idag har det varit jobb och shopping på stan med Andrea, hittade en finfin tröja på Gina tricot, och juste igår hittade jag ett par supersöta ballerinaskor på Indiska=) Happy face=) (lägger upp bild sen=)
Nu ska jag och Andrea kolla på Prison Break (aaah, Wentworth Miller=)=)=)<3, snygg, snygg, snygg;P).

Puss på det =)





Hur länge till ska jag behöva älska dig på avstånd? Jag vet inte hur länge till jag kommer stå ut...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0