090706 - Lovar ny design snart

Hejdär=)

Igår var jag på Madison då med bästaste Andrea=) Var skojjigt, mycket folk oså. (Mer än sist Anni, du skulle vart med=) Visade sig oxå att min älskade syster och hennes kompis Emma var där eftersom det inte var något folk på 18, *suck*, haha.
Kom hem vid tre någon gång och var då helt slut, vaknade klockan halv ett och var tvungen att köra ut Andrea med nästan en gång eftersom jag skulle åka till jobbet;P

Och jag måste bara säga det här, det var ett par bögar som skulle köpa glass av mig idag och jag fick verkligen hålla mig för att inte knäcka mig. Bjuder därför nu på ett samtal till ifrån denna dagen.

Bög 1: Jag skulle vilja ha ice cream, två kulor, one with polkamint and one with päron
Annah: Okej, vill du ha det i våffla eller bägare?
Bög 1: I want a skål, ja en skål
Jag går och tar glassen och kommer tillbaka
Annah: Var det bra så?
Bög 1: Nej, min pojkvän ska också ha glass! Älskling, vad ska du ha för något?
Bög 2: Jag vill ha millon och choklad.
Annah: Melon, menar du?
Bög 1: Yes, det är vad han menar.
Annah: Våffla eller bägare!
Bög 2: Jag vill ha i ett rör.
Annah: Ett rör?
Bög 2: Eller vad heter det?
Bög 1: Sötnos, det heter rån.
När allt är klar:
Bög 1: Kom nu gubben.

Fatta jag typ knäckte mig;P Haha, det låter nog inte så roligt här med asså den ena pratade jätte bögigt och trodde typ han var as cool när han slängde in lite engelska ord här och var;P

Förlåt för att jag säger  bög!

Och juste, det kom fram en kille och bara:
Ge mig pengarna!! Nej, jag ska  bara ha snus! Haha, du skulle sätt dina ögon, haha

Kram

Kommentarer
Postat av: ems

hahahaha, den hade jag velat höra

2009-07-06 @ 23:11:03
URL: http://mondaychild.blogg.se/
Postat av: Astrid

Hah, fan va kul ^^ x]

Ska vi på "bögjakt" i Sthlm? :D (a)



<33

2009-07-07 @ 09:49:16
URL: http://kortsluten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0