090701 - Stranden med Anni=)<3

Hejsvejs=)

Nu är jag hemma igen efter en underbar dag på stranden med Anni=)
Hon kom hit då vid 12 någon gång och så gjorde jag lite mat, kyckling och pasta, och därefter bar det av till den underbara stranden=)
En liten promenad till Margits för glass och godis blev det. Även bad, sol och lite strandtennis. Skojjsigt=)
Vi blev typ helt galna och besatta när vi spelade tennisen ;P haha. Vi sa att vi skulle slå över 100 stycken och när vi väl hade gjort det blev båda så typ exalterade eller något och började fnissa och från typ 132 var vi plötsloigt på 129, 112, 179, haha allt blev så fel;P haha Kul var det i alla fal=) Får göra om det snart Anni=)<3


Anni äter något gott?^o)

Anni var lycklig efter att få köpt lite godis på Margits;)

Jag påväg från Margits(y)


On our way back home=/

Ego bild=)

Nu vet jag inte vad jag ska göra, hjälpa mamma med mat typ=)

Kramis<3


Kommentarer
Postat av: Anni

gött att jag är så snygg på alla bilder, haha :)) Tack för en jätte skojsig dag och tack för maten, får göras om :D<3

2009-07-01 @ 21:18:25
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0