Rubrik=)(Y)


Nu fortsätter jag uppdatera lite eftersom jag inte har något vettigare att göra.

När vi kom en från Gbg så följde de med mig hem efter vi hade vart o hyrt lite filmer. Jag, Malin o Andrea skulle åka o köpa pizza, men den hade stängt. O då kom hallandsposten o började intervjua oss om varför alla ungdomar står o hänger utam för ankaret. Höhö, och bara för att inte vi gör det så sa hon vi skulle representera de som gillar att vara hemma o äta pizza. Haha fatta vi knäckte oss. Vilken komplimang asså^^ haha tack för den. Låter som vi sitter hemma för oss själva o äter oss tjocka på pizza;P höhö.
Men vi kom iaf hem efter att ha åkt till harplinge o hämtat pizza, även fast de hade stängt så gjorde de pizza till oss. Tack=)(y)
Tittade sen på Pojken i randig pyamas när vi kom hem. Jag säger bara se den. Det måste vara obligatoriskt att se den tycker jag. Men dock såg inte jag slutet för jag var så jävla förbannad. Tog ett tag innan jag kunde lugna ner mig sen=(
Men sjukt bra var den iaf=)

I lördags fick jag hoppa in på jobbet eftersom det var gatufestival. Men det var ändå inte så mke o göra=/ Stod mest o glodde. Så när jag kom hem på kvällen kom Andrea och Astrid hit o underhöll mig. Vi satt o pratade och sen fick vi ryck o gjorde chokladbolla(A) Det var gott. Men däremot orkade vi inte rulla dem till bollar så vi gjorde det mest vi åt;P höhö
Men tack för den kvälle=)<3


Chokladbollar=)(A)

Kommentarer
Postat av: Anonym

najs blogg :) allt bra?

2009-08-12 @ 02:22:01
URL: http://eswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0