Hur lyckas jag?

Är det någon som kan tala om för mig hur jag lyckas stöka ner så här mycket?
Det blir alltid såhär när jag scrapbookar. Och jag hatar verkligen att städa upp alla dessa små klisterlappar
och jag vet inte vad jag ska göra för att det inte ska bli såhär! Någon som kanske har ett tips på hur man håller rent mest man scrappar? O de där med skräppåse, dte funkar inte för mig, ser ändå ut såhär=/


Ser ni de där små blå lapparna i det nedre vänstra hörnet? Hopplösa, och
så hamnar de såklar på golvet och det är omöjligt att få upp de där ifrån=(



Kommentarer
Postat av: Anni

haha vet hur det känns. Och tänkte tipsa dej om den där skräppåsen men såg att du visste det :P LYCKA TILL IMORGON =D

2009-08-18 @ 22:00:46
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0