Har tråkigt

Nu hade jag lite tråkigt så gjorde ett litet test x)


1. När vaknade du idag?
Kvart över sju

2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Folket i klassen

3. Hur lång är du?
176 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Step up 2

5. Vem ringde du senast?
 Astrideh

6. Vem ringde dig senast?
 
Syster

7. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
"Jag slutar redan nu<3" Till Astrid

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Det beror på vad jag vill ha sagt;P 

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta (=

10. När såg du senast din mamma?
Imorse

11. Vilken ögonfärg har du?
Typ blå-grön-gula eller något

12. Hur gammal är du om 5 år?
21 år ganska så precis

13. Vilken är din favoritjulsång?
Jadu, det är många;P Kmr inte på någon så där nu

14. Vilken är din favoritplats?
Det var en svår fråga, men Italien kanske

15. Vilken plats föredrar du minst?
Vet faktsikt inte 

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Utomlands, förhoppningsvis USA

17. Vad skrämde dig om natten som barn ?
Alla hemska figurer som bildades i mörkret och en häxa som de berättade om i skolan en gång på Halloween.
Hon åt småbarn sa de och jag var verkligen livrädd för henne, trodde hon låg under sängen och skulle dra ner mig och äta upp mig med.

18. Vem fick dig verkligen att skratta senast?
Det kommer jag inte ihåg, skrattar ganska mycket ;P

19. Hur stor är din säng?
Lite för liten x)

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Med

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Två stycken(Y) dock sover jag inte på någon av dem

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett

24. Vilka städer har du bott i?
;)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota, hatar verkligen strumpor. Skor funkar om d är fina ;P

26. Är du social?
Skulle jag nog påstå att jag är

27. Vilken är din favoritglass? 

Tråkigt nog svarar jag vanilj på det

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Glass med smälta hallon

29. Tycker du om kinamat?
Ohja, super gott(Y)

30. Tycker du om kaffe?
Yes I do, i alla fall caffe latte

31. Vad dricker du till frukost?
Oboy

32. Sover du på någon särskild sida?
Nej, det är nog ganska så varierande

33. Kan du spela poker?
Jadå, tycker dock inte det är så kul

34. Tycker du om att Mysa/Kela?
Funkar;P

35. Är du beroendemänniska?
Antar det

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Japp det gör jag

37. Vill du ha barn?
Klart jag vill ha, men inte nu

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans/polisbil?
Nixpix

40. Föredrar du havet eller en pool?
Typ havet, men jag vågar inte gå längre än knäna för jag inbillar mig att det finns hajar i havet x)

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder och presenter :)

42. Äger du dyrbara smycken?
Några stycken skulle jag tro

43. Vilket är ditt favorit program på tv?
Svår fråga ju, jag följer allt som går typ men favoriterna är Desperate Housewives och Prison Break

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Den roligaste? Hmm, svår. Andrea blir d nog, eller Astrid kanske

46. Sover du med gosedjur?
No I don´t
 
47. Vad har du för ringsignal?
Jag har faktiskt ingen aning, har alltid ljudlöst x)

48. Har du kvar klädesplagg från du var liten?
Jadå (Y)

50. Senaste dröm?
Gud det kommer inte jag ihåg, brukar glömma bort dem så fort

51. Kan du byta olja på bilen?
Öhh? Näjj?

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Har inte körkort

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Harry Potter och dödsrelikerna (Löööv it<3)

54. Läser du dagstidningen?
Händer ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning?

Nope

56. Vilken färg har ni på bilen?
Silver på båda

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
The voice

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Mitt namn x)

59. När var du i kyrkan senast?
Det var ett tag sen det, typ när en kompis konfimerades förra året ;P:S

60. Vem var/är din favoritlärare på högstadiet?
Utan tvekan Louise och Tom

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Hmm, en natt skulle jag tro

62. Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt för dig?
Syster skulle jag tro eller mormor kanske x)

Det var det d ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0