090831 - Skolan

Sitter nu i skolan och har lite små tråkigt. Läser lite bloggar and stuff. Har håltimme nu fram till 14.20. It sucks! Har matte sen och det kommer inte bli kul, får se om min mardröm slår in och jag måste gå i grupp 1 då jag läser kurs a och b nu i ettan och c i tvåan o d i trean om jag vill asså. Usch då tar jag livet av mig ;P

Stockholm var för övrigt roligt, blev lite shopping och sen tittade vi på bio; Baksmällan(Y)
Införskaffade en stickad tröja och ett par dansskor, primaballerina ju(=

Nej nu ska jag läsa lite mer bloggar.

Pussen


Kommentarer
Postat av: Astrid

Sv: Det var bara allmän avskrivning, och sen när var jag inte djup ;) hostmisstolkninghost <3

2009-08-31 @ 18:10:23
URL: http://kortsluten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0