090827

Hejhejhej=)=)

Idag har det varit en tråkig skoldag, bara vanliga lektioner men dagens plus var att jag fick bra credit av min svenskalärare för d diagnostiska sakerna vi gjorde (Y) Känns bra(=
Lite små roligt var att vår spanskalärare på helt allvar trodde att 24*2 var 31^o) Hmm, smart smart.
Efter skolan mötte jag upp Astrid inne i stan och vi gick och fikade på fiket som ingen vet vad det heter. "Fiket vid nissan" får det heta för oss. Satt där ett tag sen gick vi till kiosken o köpte glass (ja vi är nyttiga) haha och nu sitter jag här hemma och bör egentligen packa (åker till stockholm imorgon), men som ni vet så är jag ganska dålig på det, skjuter gärna upp det (Y) Heja mig.



Menmen
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

gissar att det är mitt emot picassoparken? cafe&company heter det :P

2009-08-31 @ 16:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0