090817 - Gråt änglar, gråt

Tjohoo, inget fotograferade idag då Astird skulle hjälpa sin mamma med något och Anni skulle på öppethus på gymnasiet=/ Men förhoppningsvis blir det till helgen istället(Y)

Idag har dagen vart slapp, åkte in till stan en snabbis för att köpa scrapbooking papper. Även en foundation följde med mig hem=)
Gick ut och gick med Astrideh då det började regna, först duggade det eller som Astrid sa "Dett fjuttjegnar" ;P Så tyckte vi att det var tråkigt att det regnade så lite, ville att det skulle börja ösa ner. Så ja, knäppa som vi är började vi "skrika" upp till himlen. (ehm, vi övade faktiskt teaterx)
Tycket en sak som Astrid sa lät så fint:
Gråt änglar gråt, gråt för alla dem vars tårar tagit slut!
Visst lät det fint?
Och vet ni? Det började ösregna=)=) Hurray(: Så när jag kom hem igen efter vår lilla runda så var jag inte precis torr om man säger så;P
 
Haha, nej nu ska jag hitta på något vettigt, nu när det är sista kvällen på sommarlovet, för på onsdag, så jävlar smäller det!=)

Pusspålivet

Kommentarer
Postat av: Anni

sv: eller hur ;/ men det fixar nog sig :D<3

2009-08-17 @ 20:44:00
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0