090815 - Jag känner mig som ett lik eller något(y)

Hejsanhoppsan(=

Då var man 16 år då och äntligen är det övningskörning som gäller. So watch outx) haha
Tänkte bara säga tack så jättemycket till alla som firade mig igår och för att ni gjorde min födelsedag till en toppendag<3 Love you all<3<3

Som sagt var mormor, farmor, farfar, familjen, mammas kompis o hennes son och Andrea här under dagen! Fick lite pengar utav dem(Y)  Fick även en jättefin bild/foto av Andrea sen som kommer upp senare när hon skickat över den till mig(Y) Tack för det iaf.
Fick förrsten många fina presenter av päronen o syster på "morronen", bla en mössa som det står "Bad hair day" på, även lite andra kläder, sjunde boken av Harry Potter (som läses förfullt för tillfället), Övningskörningsskylt (Y), ett smyckesskrin och lite annat smått och gott=)

På kvällen kom mina underbara älskade vänner hit och firade mig=)<3 Malin och Astrid kom vid sju medan Anni kom lite senare eftersom hon spelade match. Men Astrids present var klockren, för er som inte vet har jag en konstig sak för mig; att typ bita/gnaga i folks armar. Och fråga mig inte varför jag gör detta. Och Astrid brukar vara ett offer så jag fick en tuggleksak av henne=) haha. Fick även en badbomb av henne. Av Malin fick jag en tröja och ett par peace örhängen=)(Y) Tack för det tjejer.
Det var en mycket rolig kväll, men mycket prat, spel och sjungandes(=

Tack för en superduper dag=)
Älskar er<3


Moi=)

Astrid, Malin och Andrea<3

Malin, Astrid och Anni<3

Jag och Andrea; lika seriösa som alltifd(y)<3

Andrea, Malin, Astrid, Jag o Anni posar=)<3

Singstar på gång (Y)

Spelar spel(Y)

Andrea(=

En bild på min tuggleksak (jordgubben är redan nästan helt söndertuggad,
heja migx) får avsluta detta inlägg=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0