090811 - UPDATE(Y)

Halllåå bloggen=)

Somsagt var jag ju i Göteborg i fredags med mina kära vänner Andrea, Anni och Malin. Det var kulkul. Åkte dit med tåg klockan nio på morronen och shoppade. Hittade en skjorta från Zara, en tröja från Bikbok, vita solglasögon från Gina tricot och ett schampo från Lush=)=) Köpte även två andra saker, men mamma fick köpa det till mig i födelsedagspresent iställetx) haha. Och juste hittade mitt älskade Buddah te=)<3
Vi åt även på systers favorit restaurang, en indisk och det var supergott=)(Y)
Men det var en superdag så tack för den tjejer=)<3


Jag o Anni=)<3

Malin o Andrea=)<3 (Haha, andrea, skyll dig själv=)

Kan ni gissa vad Anni trodde att detta var innan hon insåg att det var trosor o bh?

Andrea, Anni o Malin=)<3

Tack för i fredags tjejer=) Måste göras om=)

Tänkte att jag kanske kunde uppdatera lite i omgångar, så de andra dagarna kommer sen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0