090806

Idag ska jag jobba o det suger verkligen eftersom vädret är så bra=( Blir verkligen sur på sånt:( Tråkigt, men jag tjänar iaf lite pengar så(Y)

Imorgon ska jag till Göteborg med Andrea, Anni o Malin(= Det ska bli kulkul:) Shopping, shopping o lite mer shopping=)=)=)

Igår var jag o kollade på Annie när hon hopptävlade (häst assåx) Skojskoj, fick själv lust att rida så jag får väl fråga Anni om jag får följa med henne någongång(Y) Känner att min rädsla för hästar börjar gå över. Haha

Ha en superbradag(Y)

Puss


Kommentarer
Postat av: Du vet inte

hej hej

Allt bra?



nu e jag hemma från grekland..

du kan hitta bilder o filmer där i från..



men hoppas du mår bra o haft det bra..

kram

2009-08-09 @ 12:05:51
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0